يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۴۲۳
سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۸

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر به ۴۸ نفر رسید.

به گزارش فکرشهر، سعید کشمیری اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که از این تعداد یک نفر از آن‌ها به کرونا مثبت، قطعی بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۱ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: خوشبختانه امروز مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان به ثبت نرسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۳۳ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد، ۱۱ مورد به کرونا مثبت قطعی، بوده است.

کشمیری گفت: تا کنون ۲۰۳۵ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۸۹۶۴۲ نفر در استان به این ویروس مبتلا شده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران/ فوت ۲۵ نفر در شبانه روز گذشته

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته یکهزار و ۹۶۱ بیمار کووید - ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه در این بازه زمانی ۲۵ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.

 از دیروز تا امروز ۲۱ دی ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۹۶۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲۹۲ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۲۱۰ هزار و ۲۹۸ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۱ هزار و ۹۴۰ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۵۴ هزار و ۶۷۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

یک هزار و ۶۱۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۲ میلیون و ۹۸۸ هزار و ۲۶۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر